fbpx
Main logo

בלוג

התקנת מערכת אזעקה לבית

פריצות לבתים פרטיים היא דבר נפוץ ויכולות להתרחש בכל יישוב או עיר בארץ. הדרך האופטימלית למנוע פריצות היא באמצעות מערכת אזעקה לבית. התקנת מערכת אזעקה לבית מאפשרת הרתעה ומונעת גניבות של דברים יקרי ערך. איך מערכת אזעקה ביתית יכולה לעזור לבעלי הבית? מערכת אזעקה ביתית מספקת הגנה של 24/7 לבעלי הבית כאשר הם נמצאים בבית וגם כאשר הם משאירים את הבית ריק. ניתן לחבר מערכות אזעקה לבית למוקד אבטחה השולח סיירים ומאבטחים למקומות בהם האזעקה פועלת.

אזעקה אלחוטית וקווית לבית

אחד השיפורים הטכנולוגיים של השנים האחרונות בהתקנת מערכת אזעקה לבית היא ההתקנה האלחוטית. זו התקנה של מערכת אזעקות המחוברת באופן אלחוטי השומרת על אסתטיות במרחב בו היא מותקנת. אזעקה אלחוטית לבית היא דבר אסתטי ויעיל כמו כל בחירה של ריהוט או צבע לקיר לחדר או לסלון. בנוסף לאזעקה אלחוטית לבית, יש גם אופציה להתקין אזעקה קווית לבית. אזעקה קווית לבית מאפשרת לכם לרשת חלקים גדולים של הבית בצורה אופטימלית ובמקומות אסטרטגיים.

התקנת המערכת בבית שלכם

אם אתם מתלבטים בנוגע להתקנת מערכת אזעקה לבית, אתם מוזמנים לפנות כבר עכשיו לחברת "קוריץ מערכות". לחברת קוריץ מערכות יש מעל 1200 לקוחות מרוצים המשתמשים באופן קבוע במערכות הטכנולוגיות של החברה. קוריץ מערכות מספקת ללקוחותיה ייעוץ אישי והכוונה להתקנת מערכת אזעקה לבית. צוות החברה מבצע את ההתקנה בהתאם לצרכים של הלקוח ובהתאם לגודל הבית ולשטח הזקוק לאבטחה. בפגישת הייעוץ עם חברת קוריץ מערכות תוכלו לבחון את מגוון המוצרים הטכנולוגיים שהחברה מציעה ולבחור את מערכות האזעקה המתאימות ביותר עבורכם. כאמור, ניתן לחבר את מערכת האזעקה שתותקן אצלכם בבית למוקד אבטחה מקצועי שיספק לכם שקט ורוגע גם כשאתם נוסעים מהבית לתקופות ארוכות.

בנוסף להתקנת מערכת אזעקה לבית, צוות חברת קוריץ מערכות מתמחים בהתקנת טכנולוגיות מתקדמות למערכות בית חכם, התקנת מערכות לגילוי אש ועשן, התקנת מערכות סאונד מתקדמות והתקנת מצלמות אבטחה לבית. מערכת המצלמות לבית מומלצת להתקנה ביחד עם מערכת אזעקה ביתית בכדי להרתיע את הפורצים המעוניינים להיכנס לבית ולגנוב דברים יקרי ערך. את ההתקנה של מערכת המצלמות ומערכות האזעקה קוריץ מערכות יעשו עבורכם באופן מקצועי ואמין.

רוצה לשמוע יותר? בוא נדבר!

מלא את הפרטים הבאים וניצור איתך קשר ממש בקרוב

    דילוג לתוכן